NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة امي كاسره عيني وبتتناك قدامي وبتستغل اني صغير وابويا مسافر (بقيت سالب وديوث)

pisho

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
7 مايو 2024
المشاركات
55
مستوى التفاعل
50
نقاط
807
الجنس
ذكر
الدولة
الزقازيق_فلل الجامعه
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسمي بيشوي عندي ١٨ سنه ***** ومامتي اسمها ميرفت عندها ٤٢ سنه وابويا مسافر برا مصر بيشتغل برا وبيبعتلنا فلوس وكدا ومعنديش اخوات خالص......قصتي بدات من سنه ولسا مكمله لحد انهارده انا دلوقتي في تالته ثانوي كان عندي واحد صحبي اسمه مينا وكان قدي برضو وكنا بنروح كل دروسنا سوا وبروح اي مكان مع بعض وكان في بينا علاقه جنسيه وكنا تقريبا بنعمل كل يومين اوقات كنا بنعمل في شقتنا واوقات عندهم ع حسب الظروف يعني المهم في يوم كنا متفقين هنروح الكنيسه سوا الصبح وفعلا عدي عليا بس كنت نايم ف مامتي فتحتله وطلع ليا فوق وفضل يصحيني بس مكنتش قادر اصحا ف فضل يلعب ف طيزي ويبعبصني واحنا لابسين هدومنا وفضل يحك زبرره فيا وبصراحه سيحت ومبقيتش قادر ف خلعت نص البنطلون والبكسر وطيزت لورا وتف في خرم طيزي وفضل يبعبصني وانا بتتاوه وقولتله يلا بقا نيكني بسرعه ف طلع زوبره فضلت الحسه شويه والعب فيه وبعدين قالي نام ع بطنك وارفع طيزي لفوق حبه وبعدين ركب فوقي وبدأ يدخله ومكنتش قادر حرفيا وعماله اقول اححح مش قادر يعرص ف مامتي كانت بتتسحب ومعاملتك اي صوت ووقفت دقيقه تقريبا واحنا مكناش سامعين صوت مشيتها وهي داخله علينا ف قالت ياابن المرا الوسخه يمتنااك بتجيب الرجاله تنيكك في البيت يمعرص وضربني بالقلم علي وشي صحبي خاف ووقف مكانه ورفع بنطلونه بسرعه بس امي كان ليها رأي تاني ورحت زقته ع سريري وقالتلي خلعه بنطلونه يمعرص اما نشوف زوبر صحبك الخول ال فشخكك ف خلعته البنطلون وهو نايم ع ظهره واتصدمت قالت احا ده كبير فشخ ولعبت في ومصته وبعدين قالتلي تعالي يتناك اقعد علي زوبر صاحبك اتناك قدامي ف قعدت وبدأت اتنطط وهي عماله تقولي اسرع يعرص يخول وانا بتتنطط اكتر وبعدين صحبي جابهم في خرم طيزي وبعدين نزلت من فوقي ومامتي مسكت خرم طيزي وفضلت تلحسهولي وتنضفه وشربت كل اللبن ال ف خرمي وبعبصتني شويه بصوباعها بعدين خلت صحبي عض بزازها وباسها وقالتله هتقدر تنيك الكس ولا انتا شاذ بس واخرك رجاله زيك وركبت عليه وفضلت تلعب ع زوبره وتحكه فيهاا لحد م قالها هجيبهم قالتله هاتها علي بزازي وبوقي وهو جابهم ع وشها وبزازها ولحستهم وبعدين فضلت تلعب ف كسها وجابتهم حوالي ٦ مرات وقالتلي كل يوم تجيبلي صحبك يمعرص وتتفرج عليه وتتعلم منه وقالتلي انت من انهارده تنفذ كلامي وبس وبعدين لبسنا ونزلنا انا وصحبي كانت الكنيسه طلعت قعدنا شويه وفضلنا نتكلم علي مامتي بعدين روحنا ودي كانت أول مره
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ahmed hossam و أنس 20
انا اسمي بيشوي عندي ١٨ سنه ***** ومامتي اسمها ميرفت عندها ٤٢ سنه وابويا مسافر برا مصر بيشتغل برا وبيبعتلنا فلوس وكدا ومعنديش اخوات خالص......قصتي بدات من سنه ولسا مكمله لحد انهارده انا دلوقتي في تالته ثانوي كان عندي واحد صحبي اسمه مينا وكان قدي برضو وكنا بنروح كل دروسنا سوا وبروح اي مكان مع بعض وكان في بينا علاقه جنسيه وكنا تقريبا بنعمل كل يومين اوقات كنا بنعمل في شقتنا واوقات عندهم ع حسب الظروف يعني المهم في يوم كنا متفقين هنروح الكنيسه سوا الصبح وفعلا عدي عليا بس كنت نايم ف مامتي فتحتله وطلع ليا فوق وفضل يصحيني بس مكنتش قادر اصحا ف فضل يلعب ف طيزي ويبعبصني واحنا لابسين هدومنا وفضل يحك زبرره فيا وبصراحه سيحت ومبقيتش قادر ف خلعت نص البنطلون والبكسر وطيزت لورا وتف في خرم طيزي وفضل يبعبصني وانا بتتاوه وقولتله يلا بقا نيكني بسرعه ف طلع زوبره فضلت الحسه شويه والعب فيه وبعدين قالي نام ع بطنك وارفع طيزي لفوق حبه وبعدين ركب فوقي وبدأ يدخله ومكنتش قادر حرفيا وعماله اقول اححح مش قادر يعرص ف مامتي كانت بتتسحب ومعاملتك اي صوت ووقفت دقيقه تقريبا واحنا مكناش سامعين صوت مشيتها وهي داخله علينا ف قالت ياابن المرا الوسخه يمتنااك بتجيب الرجاله تنيكك في البيت يمعرص وضربني بالقلم علي وشي صحبي خاف ووقف مكانه ورفع بنطلونه بسرعه بس امي كان ليها رأي تاني ورحت زقته ع سريري وقالتلي خلعه بنطلونه يمعرص اما نشوف زوبر صحبك الخول ال فشخكك ف خلعته البنطلون وهو نايم ع ظهره واتصدمت قالت احا ده كبير فشخ ولعبت في ومصته وبعدين قالتلي تعالي يتناك اقعد علي زوبر صاحبك اتناك قدامي ف قعدت وبدأت اتنطط وهي عماله تقولي اسرع يعرص يخول وانا بتتنطط اكتر وبعدين صحبي جابهم في خرم طيزي وبعدين نزلت من فوقي ومامتي مسكت خرم طيزي وفضلت تلحسهولي وتنضفه وشربت كل اللبن ال ف خرمي وبعبصتني شويه بصوباعها بعدين خلت صحبي عض بزازها وباسها وقالتله هتقدر تنيك الكس ولا انتا شاذ بس واخرك رجاله زيك وركبت عليه وفضلت تلعب ع زوبره وتحكه فيهاا لحد م قالها هجيبهم قالتله هاتها علي بزازي وبوقي وهو جابهم ع وشها وبزازها ولحستهم وبعدين فضلت تلعب ف كسها وجابتهم حوالي ٦ مرات وقالتلي كل يوم تجيبلي صحبك يمعرص وتتفرج عليه وتتعلم منه وقالتلي انت من انهارده تنفذ كلامي وبس وبعدين لبسنا ونزلنا انا وصحبي كانت الكنيسه طلعت قعدنا شويه وفضلنا نتكلم علي مامتي بعدين روحنا ودي كانت أول مره
هي القصة لو حقيقه فأنت امك شرموطة فشخ و اكيد كانت بتتناك قبل كدا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%